loading...

آموزش طراحی دکوراسیون ساختمان

طرح چوب سخت الهام گرفته شده از شکلات مالت چند بار شنیده اید که مردم تاسف می خورند که برای برآوردن دندان شیرین خود به چیزی با شکلات احتیاج دارند؟ چه کسی می گوید شما باید دسر خود را بخورید؟ چرا این د

بیتا فرهمند بازدید : 21 یکشنبه 22 دی 1398 نظرات (0)

طرح چوب سخت الهام گرفته شده از شکلات مالت

طرح خانه

چند بار شنیده اید که مردم تاسف می خورند که برای برآوردن دندان شیرین خود به چیزی با شکلات احتیاج دارند؟ چه کسی می گوید شما باید دسر خود را بخورید؟ چرا این دو را با هم تلفیق نکرده و لذت بردن از مالت را در نظر می گیریم؟

موجود در مجموعه مهندسی شده Jasper Handscraped Aspen ، چوب سخت کار شده Chocolate Malt Engine از چوب آسپن در تخته های 5 اینچی استفاده می کند. با این حال ، این گزینه کفپوش در مناطقی که ترافیکی سنگین دریافت نکند ، به بهترین وجه کار می کند.

این کفپوش های ماندگار دارای 10 عدد لایه انتهایی در کنار ساخت و ساز هسته اکالیپتوس هفت لایه است. سیستم قفل زبان و شیار آن نصب بدون درز را ارائه می دهد. کف آسپن با ضمانت 25 ساله پایان کار و همچنین ضمانت ساختاری مادام العمر ارائه می شود.

مجموعه طبیعت شکلات

مجموعه طبیعت شکلات Chocolate که در مجموعه طبیعت Mazama Hardwood Jatoba یافت شده است ، دارای رنگی شکلاتی عمیق است و یادآور یک شکلات قهوه ای یا پای شکلاتی است. ساخته شده از چوب گیلاس سخت و بادوام برزیل ، همچنین به عنوان Jatoba شناخته می شود ، این گزینه کفپوش چوبی عجیب و غریب ، رنگ غنی را برای شما فراهم می کند. برای ایجاد آرامش بیشتر ، اگر از این کفپوش ها برای اهداف مسکونی استفاده می کنید ، کفها با ضمانت 25 ساله پایان کار و ضمانت ساختاری طول عمر همراه هستند.

تخته ها الگوهای دانه را در کنار یک بافت متوسط به هم متصل می کنند تا تقریباً هر فضایی را تکمیل کند. لبه های میکرو باری که به لبه های بوسه نیز گفته می شود ، ظاهری کامل تر به شما می بخشد. در صورت قرار دادن کفپوش روی سطحی که نواقص کمی دارند ، به این نوع لبه کمک می کند. برای کمک به نصب بیشتر ، این تخته ها را می توان با استفاده از میخ ها نصب کرد.

مهندسی چوب سخت شکلات تیره

خانه لاکچری

بخشی از مجموعه Distressed Handscraped Engineer Jasper Engine Engine که دارای شکلات تیره است ، دارای لکه های شکلاتی تیره و غنی است که شبیه یک دسر شکلات تیره است. نمای روستایی با الهام از خانه روستایی ، شخصیت زیادی را به فضای شما می بخشد و همه کاره بودن و نوآوری آن ، تقریباً برای هر قسمت از خانه ، حتی زیرزمین شما ، آن را به یک انتخاب هوشمند تبدیل کرده است. لبه های قفل زبان و شیار نصب ساده ای را ایجاد می کند زیرا می توانید از چسب ، میخ ، شناور یا منگنه برای امنیت آنها استفاده کنید.

از چوب افرا ساخته شده ، طبقات چوب سخت دارای الگوهای دانه دانه ای تنگ در کنار یک بافت یکنواخت است. این ساخت و ساز به شما امکان می دهد به راحتی کف کف ها را ماسه بزنید تا به آنها خیره کننده باشد. این نوع کفپوش ها نیز به دلیل داشتن قیمت مناسب و فوق العاده با دوام ، گزینه ای محبوب هستند. این کفپوش های ساتن همچنین دارای محافظت از سطح پیشرفته و همچنین هفت لایه اکسید آلومینیوم هستند. کفپوش ها دارای ضمانت ساختاری و عمر 25 ساله هستند.

کف پوش شکلاتی

طرح فندق بلوط اروپایی

ساخته شده از بلوط ، یکی از گزینه های محبوب برای کفپوش های چوبی ، کفپوش اروپایی بلوط فندق شبیه یک دسر فندق زشت است. ممکن است تصاویری از چیزهای خوشمزه با طعم فندق تهیه کنید و در کنار یک فنجان بخار قهوه گرم سرو کنید. کفها با تنهای خنثی یا گرم خوب جفت می شوند و تقریباً در هر فضای خانه شما می توانند حرکت کنند. هر تخته 6 فوت به طول دارد تا به فضای شما بصری ببخشد.

ساخته شده برای آخرین بار ، این گزینه کفپوش دارای یک لایه هشت لایه و مقاوم در برابر خراش است ، در صورت داشتن فرزندان و حیوانات خانگی ، فایده ای دارد. حتی اگر بچه ها ، سگ ها یا گربه های شما کف را خراش دهند ، کفها با ضمانت 25 ساله مسکونی همراه هستند. اگر کف در محل کار خود است ، می توانید از یک ضمانت تجاری سه ساله لذت ببرید.

طرح کاج عسل

طرح کاج عسلبرخی ممکن است استدلال کنند که شکلات سفید نوعی شکلات محسوب نمی شود. اما اجازه ندهید که این استدلال شما را از انتخاب کفپوش کاج عسل خیره کننده که به این نوع درمان با رنگ عاج شباهت دارد ، باز دارد. کفپوش هانی تولید شده توسط Hestia Floors ، از شرکت مادر در چین است و به شیوه ای سازگار با محیط زیست تولید می شود. به عنوان بخشی از خط LVT (کاشی وینیل لوکس) ، Honey Pine در بخش Greenery Division یافت می شود.

کاملاً ضد آب ساخته شده ، این کفپوش همچنین در برابر لکه ها ، خراشیدگی ها ، برآمدگی ، سوختگی و بسیاری از مواد شیمیایی خانگی مقاوم است. یک گزینه ارزان و سبک ، این گزینه نیز بدون فرمالدئید است. با یکی از ضمانت های بهتری که در بازار کفپوش ها یافت می شود ، کفپوش های هانی دارای ضمانت تجاری 5 ساله و مسکونی 50 ساله هستند.

تابلوهای گرم کارامل

کفپوش گرم کارامل

با بیرون کشیدن ظاهر یک شیرینی چیپس شکلات گرم ، فقط با تراشه های شکلاتی ذوب شده ، می توانید صفحات گرم کارامل ساخته شده از چوب بلوط درجه یک با کیفیت عالی برداشت شده در آمریکای شمالی را پیدا کنید. این گزینه کفپوش با کیفیت بالا بخشی از مجموعه Armstrong Prime Harvest است و به راحتی می توانید از تخته های 5 اینچی میخ بزنید. رنگ گرم تقریباً در هر مکانی خوب کار می کند ، اما تصور کنید که این طبقه ها از یک آشپزخانه به یک فضای اتاق ناهار خوری منتقل می شوند. آنها می توانند یک انتقال کانونی صاف و یک نقطه کانونی خیره کننده را ایجاد کنند. از آنجا که بلوط یکی از با دوام ترین گزینه های کفپوش است ، در برابر پیچ خوردگی مقاوم است ، و دیگر نیازی به نگران ریختن وسایل روی آن نیستید.

کل این مجموعه دارای یک حاشیه میکرو باریک و انتهای مربع است. سازنده همچنین برای ایجاد هر تخته از آسیاب دقیق استفاده می کند ، ویژگی ای که به شما امکان می دهد صنایع دستی برتر دریافت کنید. علاوه بر این ، سازنده یک گارانتی ساختاری و پایان عمر را ارائه می دهد.

چه کسی می گوید شما نمی توانید روز ملی دسر را هر روز جشن بگیرید ، به خصوص هنگامی که کفپوش است؟ چه به دنبال رنگهای نرم تری باشید که یادآوری کارامل ذوب شده در بالای پای سیب گرم یا تیره تری که ظاهر قهوه ای دو شکلاتی را برانگیخته است ، انتخاب ها بی پایان است. سخت ترین قسمت ممکن است تعیین اتاق هایی باشد که می خواهید به بهترین نوع دسرها شبیه شوید. حال اگر می خواهید با خوردن برخی از دسرها در حالی که روی کفپوش جدید خود ایستاده اید جشن بگیرید ، مطمئناً شما را متوقف نمی کنیم.

منبع: www.builddirect.com

برچسب ها کف پوش ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 463
  • بازدید کلی : 1,686