loading...

آموزش طراحی دکوراسیون ساختمان

1. پوشش دیوار روکش دیوارهای چوبی ، ارزان و چوبی که از چند دهه قبل به یاد دارید ، یک چیز گذشته است! پوشش جدید دیواری می تواند یک احساس مدرن به وجود آورد ، یا در صورت انتخاب می تواند ظاهر کلاسیک روست

بیتا فرهمند بازدید : 15 دوشنبه 23 دی 1398 نظرات (0)

1. پوشش دیوار

پوشش دیوار

روکش دیوارهای چوبی ، ارزان و چوبی که از چند دهه قبل به یاد دارید ، یک چیز گذشته است! پوشش جدید دیواری می تواند یک احساس مدرن به وجود آورد ، یا در صورت انتخاب می تواند ظاهر کلاسیک روستایی را دوباره ایجاد کند. پنل سازی بسیار بهتر از گذشته ساخته شده و از دوام بالایی برخوردار است و مهم نیست که کدام سبکی را انتخاب کنید. تخته های دیواری همچنین عایق صوتی طبیعی را به شما ارائه می دهند و آن را برای اتاق های خانوادگی یا اتاق خواب ایده آل می کنند.

از بین انواع رنگها و تزیینات و انواع بافت هایی مانند سنگ مرمر و گرانیت ، حتی پوست چرم یا مار انتخاب کنید! دیوونه باش!

2. کاشی

کاشی - برای دیوار؟ بله - کاشی! نه فقط برای دیوارهای حمام ، اتاق های لباسشویی و پشت پرده های آشپزخانه - به جلو بروید و در هر اتاق یک کاشی کاری یا دو تخته انجام دهید! کاشی به عنوان یک لهجه در اطراف شومینه و پنجره به نظر می رسد افسانه. اما میدونی چیه؟ از آنجا که کاشی در انواع رنگ ها ، اندازه ها و بافت ها وجود دارد ، این در هر الگویی ، بر روی یک دیوار کامل ، در هر اتاق فوق العاده بی نظیر به نظر می رسد.

کاشی

کاشی برای دیوارها فقط باید برای حمام یا آشپزخانه باشد. آنها حتی مجبور نیستند کاملاً بر یک دیوار مسلط شوند. برای جلوه کلاسیک ، کاشی ها را به عنوان برش دادن در ورودی ها ، راهروها و سایر اتاق ها استفاده کنید. کاشی دیواری علاوه بر تزئینی بسیار تزئینی ، نگهداری از آن بسیار آسان است.

کاشی های دیواری بسیار ساده تر از آنچه فکر می کنید قرار دارند ، و به نگهداری بسیار کمی احتیاج دارند ، زیرا تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

کاشی دیواری را جستجو کنید.

3. موزاییک

تقریباً مانند کاشی های دیواری استاندارد ، موزاییک منحصر به فرد و آسان برای هر اتاق را لمس می کند. از نمای سرامیکی ، فلزی ، شیشه ای یا سنگ طبیعی برای هر نوع ظاهری که می خواهید ، از فوق العاده مدرن ، تا یک احساس روستایی دنج ، انتخاب کنید. می توانید هر الگویی و طرحی را که می خواهید ایجاد کنید و هرکسی را که بازدید می کند در مورد دیوار باورنکردنی شما صحبت کند!

موزاییک

کاشی موزاییک دیواری تراورتن با نام تجاری ازمیر. موزائیک راهی برای افزودن علاقه بصری است ، چه تراورتن آن مانند این ، شیشه ، فلز یا معرق سرامیکی. از آنها برای ایجاد یک دیوار لهجه یا فقط بخشی از دیوار لهجه برای همراهی با درمان های بافتی ، کارهای هنری یا سطوح رنگی استفاده کنید. محدودیت ها برای شما و دید شما برای یک فضا کم است.

4- تخته های وینیل

بله ، همان مواردی که می توانید کف خود را انجام دهید! چرا که نه؟ باز هم ، این ها در رنگ ها و بافت های مختلفی قرار می گیرند و گزینه ای بی نظیر برای دیوارهای چوبی هستند.

تخته های وینیل

تابلوهای نصب بسیار آسان است - آنها به سادگی در هم تنیده و کاملاً طبیعی به نظر می رسند. شما می توانید کف خود را مطابقت دهید تا ظاهری مداوم داشته باشید ، یا با یک رنگ یا الگوی کاملاً متفاوت بروید تا کمی آن را مخلوط کنید.

5. پارچه

من این را دیدم که چند هفته به خانه یک دوست انجام شده است و به نظر باورنکردنی بود! بسیار شبیه این که شما چگونه می توانید هدست خود را درست کنید ، می توانید به راحتی و ارزان تمام دیوار را انجام دهید.

به احتمال زیاد می توانید تکه های پارچه ای خود را مستقیماً روی دیوارهای خود بمالید ، اما روشی که من آن را دیده ام و روش بهتر برای ایجاد کمی بافت بیشتر ، گرفتن یک تکه چوب ، پوشاندن آن با یک تکه نازک کف و پارچه را روی آن بمالید. سپس ، آن را به سادگی پیچیده و ناخن بزنید یا آن را به پشت بچسبانید. سپس می توانید با فشار دادن کف ، برخی از جزئیات دکمه را اضافه کنید ، بگذارید آن را به صورت طبیعی آویزان کرده یا لهجه های دیگر را اضافه کنید.

با استفاده از این یکی تجربه و سرگرمی داشته باشید تا دیوار شما واقعاً محکم باشد - برای انجام کل دیوار یک رنگ و بافت انتخاب کنید یا چندین رنگ را در پانل ها ترکیب کنید. روشی که من دیدم از همان رنگ استفاده می کرد اما از بافت های مختلف پارچه استفاده می کرد و جلوه ای واقعاً بی نظیر ایجاد می کرد.

بهترین چیز در مورد این یکی این است که می توانید به راحتی در فصل ها یا خلق و خوی خود ، آن را با پارچه یا رنگ های مختلف تغییر دهید.

نوسازی دیوارهای شما

با چه روشهای منحصر به فردی دیوارهای خود را تزئین کرده یا تغییر داده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: www.builddirect.com

برچسب ها طراحی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 104
  • بازدید سال : 460
  • بازدید کلی : 1,683