loading...

آموزش طراحی دکوراسیون ساختمان

لوازم دکوری راحت برای تابستان عالی1. هاموک یک یا دو ، یا سه (یا بیشتر!) چکش یا صندلی چوبی چوبی را روی پاسیو یا عرشه بچسبانید و از روزهای تنبل تابستانی که در حال نسیم هستید ، لذت ببرید. شما به راحتی م

بیتا فرهمند بازدید : 18 دوشنبه 23 دی 1398 نظرات (0)

لوازم دکوری راحت برای تابستان عالی
1. هاموک



هاموکیک یا دو ، یا سه (یا بیشتر!) چکش یا صندلی چوبی چوبی را روی پاسیو یا عرشه بچسبانید و از روزهای تنبل تابستانی که در حال نسیم هستید ، لذت ببرید. شما به راحتی می توانید در طول هوای بی هوای پایین آنها را پایین بیاورید ، و می توانید در ماه های زمستان آنها را در ریخته یا گاراژ ذخیره کنید. اگر یک کلاه فرنگی دارید ، چوب لباسی را از پست های گوشه یا سقف آویزان کنید. اگر عرشه و یا پاسیوی شما جایی برای تهیه یک سجاف وجود ندارد ، فریم های هاموک مستقل را در نظر بگیرید.
2. نرده ها


نرده هانرده های عرشه تأثیر زیادی در ظاهر فضای بیرون شما دارند. در این بهار مدتی وقت بگذارید تا نرده های عرشه خود را با لکه ، رنگ و یا سیلر به صورت ناقل ببخشید. اگر نرده های عرشه شما گشاد یا ناامید کننده از نظر هوا باشد ، نرده های جدید نه تنها ایمنی عرشه شما را افزایش می دهند ، بلکه باعث زیبایی بخشیدن به عرشه شما می شوند. نرده های جدید را به جای چوب ، دوک های آلومینیومی گرد در نظر بگیرید که نمای بهتری از حیاط به شما می بخشد و ظاهری معاصر تر برای دک را ایجاد می کند.
3. چمن

برای ساکنان مرکز شهر یا سایر افراد بدون چمن زیاد صحبت کردن ، پوشاندن عرشه یا پاسیو با چمن مصنوعی باعث سبز شدن آن می شود. چمن مصنوعی با کیفیت بالا ، بادوام و واقع بینانه است و احساس می کند زیر پا بسیار عالی است. از دمنده برگ برای از بین بردن برگها و بقایای آن استفاده کنید و آن را شلنگ بزنید تا خاک برداشته شود. چمن مصنوعی با کیفیت ، قالب ، کپک یا لکه ای ایجاد نمی کند.
4. چتر

چتر
برای عرشه های آفتابی و پاسیو ، یک چتر قدیمی ، شما را هنگام طلوع آفتاب خنک می کند. دامنه چترها از 5.5 فوت تا 10.5 فوت یا قطر بیشتر است. در حالت ایده آل ، چتر شما باید از هر طرف روی محل نشیمن یا میز شما دو طرف گسترش یابد. چترهای کانتینر فضای شما را از روی تختخواب خمیده آویزان می کنند تا بتوانند در کنار آن محل قرارگیری شما قرار بگیرند ، در حالی که چترهای بازار دارای قطبهای مستقیمی هستند که در یک پایه یا یک میز قرار می گیرند.
5- بالش

هیچ چیز منطقه صندلی مانند بالش های پرتاب را تغییر نمی دهد و مبلمان پاسیو نیز از این قاعده مستثنا نیست. بالش ها فضای شما را می پوشند و فوق العاده راحت و دنج می شوند. بالش هایی را در فضای باز انتخاب کنید که بتواند باران باران را تحمل کند. پارچه در فضای باز در رنگ ها و طرح های سرگرم کننده بی پایان موجود است ، بنابراین اگر نمی توانید بالش های از پیش ساخته را که با قلب شما صحبت می کند پیدا کنید ، به فروشگاه پارچه مراجعه کنید و روپوش های خود را بسازید.
6. گیاهان

گیاهات
فضای خیابان خود را در فضای خیابانی با گیاهان گلدانی اعتبار کنید از درختان گلدان به عنوان صفحه استفاده کنید ، یا از گلهای گلدان مناسب برای گیاه استفاده کنید تا به فضای شما لکه ای از رنگ ببخشد. گیاهان را از چوب درخت بازو آویزان کنید یا چوب لباسی چوپان را در امتداد نرده های عرشه خود نصب کنید. در صورت کاشت یک باغ گیاهان دارویی خود را در نظر بگیرید اگر عرشه و یا پاسیوی شما آفتاب زیادی می خورد.
7. فرش

یک فرش فضای بیرون از خانه شما را تکمیل می کند و به آن احساس آرامش یک اتاق در خانه می دهد. فرشهای فضای باز فضای صندلی شما را مشخص می کند و در اندازه ها ، رنگ ها و طرح های متنوعی برای تکمیل دکوراسیون حیاط خلوت شما موجود است. فرشهای در فضای باز با دوام و مقاوم در برابر آب و هوا از موادی مانند پلی پروپیلن مصنوعی ساخته شده است که در برابر رفت و آمد زیاد ایستاده است و برای نگهداری آسان می توان جارو یا جارو کرد.
8. کاشی های کامپوزیت

کاشی
اگر عرشه و یا پاسیوی شما به جبهه ارتقاء نیاز داشته باشد ، کاشی های عرشه کامپوزیت ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. این کاشی های در حال اتصال از موادی ساخته شده اند که پوسیده نخواهند شد. نصب آنها برای DIYer آسان است ، و می توانید آنها را بر روی مواد دکوراسیون فعلی خود نصب کنید یا آنها را روی یک بتونی بتونی قرار دهید. تمام چیزهایی که شما نیاز دارید یک سطح صاف برای قرار دادن آنها از جمله خاک یا سنگ آهک خرد شده است - و یک پاسیوی فوری یا یک عرشه قبل از آن دارید.
9. ویژگی آب

یکی از ویژگی های آب در نزدیکی عرشه یا پاسیو ، ضمن خنک کردن هوا در اطراف آن ، صداهای ملایمی از طبیعت به شما می دهد. ویژگی های آب از پیش ساخته شامل چشمه ها ، حوضچه ها ، آبشارها و دیواره های آب است. آنها می توانند بالاتر از سطح زمین یا داخل زمین باشند. حتی می توانید با استفاده از یک ظروف ، مانند یک کاسه بزرگ سرامیکی یا کاوشگر و یک کیت پمپ چشمه ، ویژگی آب مورد نظر خود را ایجاد کنید.
10. چراغ های خورشیدی


با نورپردازی استراتژیک ، یک فضای دنج را روی دک یا پاسیو خود ایجاد کنید. به لطف انتخاب گسترده ای از گزینه های روشنایی خورشیدی در فضای باز ، طراحی یک طرح روشنایی آسان است. چراغهای رشته ای را از روی طوفان یا چتر خود آویزان کنید ، یا با استفاده از روشنایی طناب خورشیدی ، یک طراحی روشن را برای دیوار خارجی طراحی کنید. روشنایی را روی نرده های عرشه خود نصب کنید یا از نورهای خورشیدی برای روشنایی باغ اطراف پاسیو استفاده کنید. چراغ های پری سیم مسی را در اطراف ویژگی های مورد علاقه خود در حیاط ببندید تا در شب احساس عمق ایجاد کنید.
11. شمع سیترونلا

شمع های سیترونلا بوی عالی می دهند و به دور نگه داشتن پشه ها کمک می کنند. آنها را در فضای خارج از منزل خود قرار دهید و عصرها وقتی که به نظر می رسد پشه ها لازم نیست ، آنها را روشن کنید. شمع های سیترونلا در قلع های سنگین موجود است ، اما اگر می خواهید کنترل پشه شما روی چشم ها آسان تر شود ، می توانید شمع های سیترونلا سرگرم کننده و شیک را در اندازه ها و سبک های مختلف پیدا کنید.

اگر عرشه یا پاسیوی شما احساس باز و آسیب پذیری می کند ، صفحه حریم خصوصی شبکه یا بامبو را در نظر بگیرید. حتی اگر فضای شما در معرض همسایگان نباشد ، صفحه نمایش باعث می شود شخصی و صمیمی تر به نظر برسید. هر دو صفحه مشبک و بامبو پروژه های DIY آسان هستند ، و می توانید گل های کوهنوردی مانند clematis و گل رزهای کوهنوردی را در پایه کاشت کنید تا دیواره شکوفه های معطر ایجاد شود.
13. ویژگی آتش
انش
برای لذت بردن از آتش سوزی بر روی عرشه و یا پاسیو نیازی به آتشکده ندارید. یک کاسه آتش آسان است ، و گرمای درخشان را برای اواخر شب در خارج فراهم می کند. برای درست کردن کاسه آتش ، از یک گلدان 10 اینچی Terraotta استفاده کنید. یک قوطی 13 عیار از سوخت تمیز ، ژل الکل را در کف قابلمه قرار دهید و گلدان را با تیله های شیشه ای ، شیشه بازیافت شده یا سایر پرکننده های شیشه ای پر کنید تا در آن قسمت محفظه سوخت قرار گیرد. آتش را روشن کنید و تمام شب بی خطر می سوزد.

لوازم جانبی به شما کمک می کنند یک اتاق al fresco ایجاد کنید که شما را به استراحت و استراحت دعوت کند. فضای خود را به یک واحه ویژه تبدیل کنید و موظف است که اتاق مورد علاقه شما در خانه شود.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 403
  • بازدید کلی : 1,626