loading...

آموزش طراحی دکوراسیون ساختمان

بنابراین ، کدام یک درست است؟ خوب ، یا هر دو تطبیق کاشی کف و دیوار یک انتخاب طراحی است که باید کاملاً بر اساس آنچه دوست دارید و آنچه فکر می کنید در اتاق شما مناسب به نظر برسد ، باشد. در مورد کاشی های ک

بیتا فرهمند بازدید : 25 دوشنبه 23 دی 1398 نظرات (0)

بنابراین ، کدام یک درست است؟ خوب ، یا هر دو تطبیق کاشی کف و دیوار یک انتخاب طراحی است که باید کاملاً بر اساس آنچه دوست دارید و آنچه فکر می کنید در اتاق شما مناسب به نظر برسد ، باشد. در مورد کاشی های کف و دیوار ، به همراه ایده های بسیار خوبی برای نصب کاشی های هماهنگ در کف و دیوار ، می توانید اطلاعاتی در مورد این موارد کسب کنید.

تفاوت بین کاشی کف و کاشی دیواری

کاشی کف

شاید شما از قوانین شستی مانند "کاشی های سرامیکی برای دیوارها استفاده کنید ، و کاشی های چینی برای کفها" یا "کاشی های کوچک روی دیوار می روند ، کاشی های بزرگ روی زمین می روند." ، خوب ، هاگواش. می توانید سرامیک یا چینی را روی دیوار یا کف قرار دهید و هر دو دیوار و کف را می توان در کاشی های بزرگ یا کوچک تزئین کرد.

اما تفاوت های اساسی بین کاشی کف و کاشی کف وجود دارد. کاشی های ساخته شده برای کفپوش بسیار قوی هستند و در برابر سایش و پارگی مقاومت می کنند. استحکام و دوام کاشی با درجه بندی PEI اندازه گیری می شود که مقاومت کاشی در برابر سایش در مقیاس صفر تا پنج را ارزیابی می کند. درجه بندی صفر به معنای این است که کاشی فقط در دیوار قابل استفاده است. کاشی های PEI-0 ، وزن زیادی ندارند و به طور کلی نسبتاً کوچک هستند و از سرامیک ساخته شده اند. کاشی هایی با رتبه بندی های یک تا پنج می توانند در کف استفاده شوند.

اما ، هنگام کاشی دیوارها ، شما به کاشی های دیواری محدود نمی شوید. کاشی های کف نیز به دلایل مختلف می توانند بر روی دیوارها مورد استفاده قرار گیرند و در واقع اغلب آنها به دلایل مختلف:

کاشی های کف به طور کلی بزرگتر هستند ، بنابراین کسانی که می خواهند کاشی های بزرگ روی دیوارهای خود داشته باشند ، احتمالاً کاشی کف را انتخاب می کنند.

روند رو به رشد کاشی کف تا بالای دیوارهای حمام برای ایجاد نمای چشمگیر و مینیمال وجود دارد.

کاشی های کف در مقایسه با کاشی های دیواری دارای رنگ ، اشکال ، اندازه و بافت بیشتری هستند.

کاشی های بسیار جلا در دیوارها روند طراحی دیگری است که در سال 2019 گرم است ، اما یافتن کاشی های دیواری بسیار جلا سخت است.

همه این گفته ها ، این مهم است که درک کنیم که همه کاشی های کف لزوماً نمی توانند بر روی همه دیوارها نصب شوند. شما باید وزن کاشی ها و چسب را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که دیواره شما می تواند وزن را حفظ کند. به طور کلی ، یک دیوار بتنی جامد یا دیواره بورد پشتی سیمانی باید بتواند وزن هر کاشی را تحمل کند ، اما یک دیوار خشک جلوی چوب ممکن است قادر به تحمل بار بسیار سنگین نباشد.

ایده هایی برای تطبیق کاشی های کف و دیوار

هنگام تطبیق کاشی های دیواری و کف ، می توانید هر تعداد جهت را طی کنید. شما محدود به استفاده از کاشی های یکسان در هر دو سطح نیستید ، اگرچه این کار جلوه برجسته ای ایجاد می کند. در اینجا چند ایده سعی شده و واقعی برای ایجاد کاشی های زیبا و مطابق با زیبایی برای حمام یا آشپزخانه شما ارائه شده است.

 

کاشی های بزرگ را نصب کنید

نصب کاشی سرامیک

کاشی های بزرگ حمام باعث می شود فضای شما احساس بزرگتر از آن کند ، به دلیل تعداد کمتری از خطوط تزریق برای شکسته شدن قسمت تصویری شما. کاشی های بزرگ نمایشی و مجلل است و به اتاق شما ظاهری براق و مینیمالیستی می بخشد. این کاشی های پرسلنی از جنس Salerno موجود در نارگیل بسیار بزرگ و با رنگی روشن هستند و می توانند حمام شما را بزرگ و روشن جلوه دهند. در مقابل ، همین کاشی های موجود در کشمیر ظاهری جسورانه و چشمگیر به اتاق شما می بخشد.

مطابق با سبک اما نه اندازه

تطبیق کاشی دیوار با کف

یک نکته جالب در تطبیق کاشی های کف و دیوار این است که با رنگ و سبک مطابقت داشته باشید اما از اندازه های مختلف استفاده کنید. به عنوان مثال ، این کاشی پرسلن Salerno در بادمجان در میادین 12 اینچی و مستطیل های 12 در 24 - 24 اینچی قرار دارد. نصب کاشی های بزرگ در کف و ادامه دیوارها با کاشی های کوچکتر ، ظاهری یکپارچه و یکپارچه ایجاد می کند ، اما برای علاقه بیشتر به بینایی شکسته می شود.

 

پررنگ و واضح

شما در هنگام طراحی حمام یا آشپزخانه خود محدود به کاشی های رنگ جامد نخواهید شد. در حقیقت ، شما می توانید در هر دو دیوار و کف ، نمای های خیره کننده و دوست داشتنی را با شیشه ایجاد کنید. می توانید با کاشی های یک اندازه یک ظاهر مداوم ایجاد کنید ، یا می توانید از کاشی های شیشه ای مستطیل در کف و کاشی های مربع روی دیوارها استفاده کنید.

کاشی bold

برای زیبایی شناسی منحصر به فرد ، کاشی هایی با تنوع رنگ و بافت جالب را انتخاب کنید. با داشتن سنگ های طبیعی مانند سنگ مرمر ، تراورتن ، تخته سنگ و گرانیت می توانید در مواد آلی رنگ ها و بافت های مختلفی را بدست آورید. بر خلاف کاشی های رنگ جامد ، ضمن تمایز دیوارها از کف ، به استمرار کاملی خواهید رسید و این بافت های متفاوت باعث ایجاد یک جشن افسانه ای برای چشم ها می شوند.

با شکل بازی کنید

شما با کاشی های مربع و مستطیل برای حمام یا آشپزخانه گیر نمی کنید. کاشی های شش گوش بزرگ یا کاشی های لانه زنبوری که کف آن را می پوشانند و تا دیوارها ادامه می یابند ، باعث ایجاد بافت و جذابیت خاصی می شوند. برخی کاشی های معرق مانند این کاشی های معرق شیشه ای آبی و آبی دارای چندین کاشی به ابعاد مختلف هستند تا جلوه ای پویا و روان ایجاد کنند.

نترسید که با کاشی های مختلف کف و دیوارها آزمایش کنید تا کبریتی را که برای شما مناسب است پیدا کنید. اگر به دنبال خطوط تمیز و مینیمالیسم هستید ، کاشی هایی را انتخاب کنید که از نظر فرم یکنواخت و به رنگ جامد باشند. اگر ماجراجوی هستید ، می توانید با استفاده از کاشی های طرح دار یا بافتی ، یک ظاهر قدرتمند ایجاد کنید. در هر صورت ، آسمان با هنگام تطبیق کاشی های کف و دیوار ، حد مجاز است ، و این یک نمای حیرت انگیز است که همچنان روی زمین می ماند

منبع: www.builddirect.com

برچسب ها کاشی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 52
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 407
  • بازدید کلی : 1,630