loading...

آموزش طراحی دکوراسیون ساختمان

هفت طبقه زیر گزینه های ایده آل برای آشپزخانه شماست. آنها تضمین شده اند که سال ها در آینده زیبایی زیبایی به منزل شما ارائه دهند. چوب سخت جامد چندی پیش ، چوب به دلیل رطوبت ، که بدترین دشمن یک طبقه چ

بیتا فرهمند بازدید : 18 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

هفت طبقه زیر گزینه های ایده آل برای آشپزخانه شماست. آنها تضمین شده اند که سال ها در آینده زیبایی زیبایی به منزل شما ارائه دهند.

چوب سخت جامد

کف پوش آشپزخانه

چندی پیش ، چوب به دلیل رطوبت ، که بدترین دشمن یک طبقه چوبی است ، انتخاب ضعیفی برای آشپزخانه ها محسوب می شد. اما امروزه با ظهور محصولات و سیلرهای پلی اورتان قوی تر و بادوام تر ، چوب جامد جامد در آشپزخانه رواج بیشتری پیدا می کند.

کفپوش های چوبی باعث ایجاد گرمی به یک اتاق می شوند ، اما در معرض نور UV می توانند با گذشت زمان محو یا تغییر رنگ دهند. خوشبختانه کفهای چوبی می توانند دوباره پالایش شوند و در واقع باید هر دهه یا همین حدود باشد. کفپوش های چوبی سخت مستعد حساسیت به خندق و خراش هستند ، اما کف های چوبی پریشان کار خوبی برای مخفی کردن آسیب های آسیاب انجام می دهند. کفپوش های چوبی جامد که در کارخانه به پایان رسیده اند ، نسبت به نمونه هایی که پس از نصب به پایان رسیده اند ، دوام بیشتری دارند.

جوانب مثبت: کفپوشهای چوب جامد می توانند ارزش خانه شما را افزایش دهند. آنها بی انتها و همه کاره هستند ، و می توانند مکرراً آنها را با شن و ماسه اصلاح کنند تا ظاهر جدیدی به دست آورند.

منفی: کفپوش های چوب سخت در آشپزخانه به دلیل فرسودگی بیشتر و قرار گرفتن در معرض مکرر در معرض آب و رطوبت ممکن است نیاز به پالایش بیشتر از چوب سخت در بقیه خانه داشته باشد.

مهندس چوب سخت

چوب سخت مهندسی هزینه کمتری نسبت به چوب جامد دارد و در کفپوش کمی بادوام تر است. چوب سخت مهندسی شده دارای هسته ای از تخته سه لا است که بین روکش چوب واقعی و جامد ساندویچ شده است. هسته از ورق های تخته سه لا ساخته شده است که به همراه جهش جهت های متناوب جمع می شوند. این باعث می شود تخته سه لا مهندسی بسیار قوی و مقاوم در برابر پیچ و تاب ، کوچک شدن و تورم به دلیل رطوبت باشد. اتمام کفهای چوب سخت مهندسی شده بسیار سخت و مقاوم در برابر خراش است. با این وجود ، اگر چیزی سنگین بر روی آن بیاندازید ، هنوز هم یک کف چوب مهندسی شده دندان نخورد ، اگرچه برخی از گونه های چوب ، مانند افرا ، بلوط و حصیری ، سخت تر از سایرین هستند.

مزایا: چوب سخت مهندسی را می توان به عنوان کف شناور روی کفپوش های موجود نصب کرد. همچنین در تخته های گسترده تر از کفپوش چوبی جامد موجود است.

منفی: از آنجا که لایه بالایی کفپوش چوبی مهندسی شده یک روکش چوبی نازک است ، نمی توان آن را تا چندین برابر کفپوش های چوب جامد اصلاح کرد. برخی از طبقه های چوبی مهندسی شده فقط یک بار می توانند پالایش شوند.

بامبو

کفپوش با دوام

بامبو شبیه به چوب سخت است ، اما سخت و مقاوم تر در برابر آب و رطوبت است. بامبو از نظر زیست محیطی از چوب سخت چوب بسیار پایدار است زیرا این چمن به سرعت در حال رشد است که در مقادیر زیادی موجود است. با این حال ، این امر به مهندسی شدید با مواد شیمیایی سنگین و صنعتی نیاز دارد.

اگرچه بامبو طبیعی از نظر رنگی سبک است ، اما کفپوش بامبو را می توان رنگ آمیزی کرد تا تقریباً با هر رنگی مطابقت داشته باشد. بسته به ضخامت تخته ها ، برخی از کفپوش های بامبو می توانند در پایین جاده پالایش شوند. کفپوش بامبو جامد میخ دار ، منگنه شده یا چسبیده به یک زیر کف جامد است ، در حالی که بامبو مهندسی شده که دارای یک هسته تخته سه لا است ، می تواند به عنوان یک کف شناور بر روی یک کف موجود نصب شود.

جوانب مثبت: بامبو یک کفپوش کف پایدار است که فشار روی گونه های چوب سخت ، فشار می آورد و می تواند چندین دهه طول بکشد. نصب کف بامبو مهندسی یک پروژه نسبتاً آسان است.

منفی: کفپوش بامبو به آسانی قابل اصلاح نیست به عنوان چوب سخت زیرا هیچ جهت دانه ای طبیعی وجود ندارد. بامبو از کف چوب نیز گرانتر است.

وینیل

کفپوش بادوام

تابلوهای Vesdura Vinyl - مجموعه مونتری / SKU 15257623

 

وینیل ارزانترین گزینه کفپوش با دوام برای آشپزخانه است. در برابر آب و لکه ها مقاوم نیست و در برابر خراش و خراش مقاوم است. کفپوش وینیل به صورت ورق ، تخته یا کاشی هایی با هم جمع می شود و در رنگ ها ، سبک ها و طرح های بی پایان موجود است. کفپوش لوکس وینیل یک نسخه با کیفیت بالاتر از کفپوش وینیل است و در طرح هایی موجود است که بسیار متقاعد کننده از چوب و کاشی سخت استفاده می کنند. کفپوش های وینیل با بالاترین سطح مقاومت در برابر خراش و مقاومت در برابر خلوص بهتر از انتخاب های ارزان قیمت را دارند ، اما اگر با بودجه محکم کار می کنید ، وینیل های انتهای پایین همچنان نسبتاً بادوام هستند و جایگزینی آنها آسان است ، به خصوص اگر شما کاشی را انتخاب کنید.

 

مزایا: وینیل نصب آسان است ، و بسیار دوستانه با DIY است. می توان آن را روی یک طبقه موجود نصب کرد.

 

منفی: یک کف وینیل به طور معمول بعد از 10 سال نیاز به تعویض دارد ، اگرچه با مراقبت از سطح بالا ، می تواند تا 20 سال دوام بیاورد. وینیل یکی از کمترین مواد سازگار با محیط زیست است که برای تولید نیاز به انرژی و مواد شیمیایی سمی زیادی دارد.

 

کاشی سرامیک

کفپوش با دوام

کاشی و سرامیک سالرنو - سری چوب های بارسلونا / SKU: 10105268

 

کاشی و سرامیک از خاک رس طبیعی ساخته شده است که در گرمای زیاد آتش می گیرد تا آب آن را بسیار سخت و غیرقابل نفوذ کند. کاشی های سرامیکی مقاوم در برابر حرارت و لکه هستند و در هنگام نصب به راحتی نمی شکنند. کف کاشی به طور نامحدود جدید به نظر می رسد ، با تغییر کمی در ظاهر آن با گذشت زمان. کاشی های سرامیکی در رنگ ها ، الگوهای ، شکل ها و اندازه های بسیار زیادی موجود هستند.

منبع: www.builddirect.com

برچسب ها آشپزخانه ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 55
  • بازدید ماه : 54
  • بازدید سال : 410
  • بازدید کلی : 1,633